Güney Kore Tişörtleri

Yayınlandı: Şubat 24, 2013 / Güney Kore, Uzak Doğu

Merhabalar,

Busan’a gittiğimde alsam olmazlarımın başında Kore(ce) temalı tişört ve şapka almak yazıyordu.

Koca şehri dolaştım ama kore alfabesi karakterleri kullanılarak tasarlanmış herhangi bir kıyafet bulamadım.

Son günün bitimine doğru Haeundae Beach’de bulunan akvaryumdan çıktıktan sonra kepengini kapatmak üzere olan bir hediyelik eşya dükkanına rastladım.

ikizlevent11

Elinde bulunan ve resimde gördüğünüz iki çeşit tişörtten bedenime göre birer tane aldım.

Tabi bunlar beni motive ettiği kadar tatmin edemiyor. Fırsatım olduğunda yaşadığım yerde kendi kore(ce) tasarımlı şapka, tişört, kapşonlu vb.’leri bastıracağım.

Not: Resimde gördüğünüz sanal ikizim nasıl… ilk denemem

yorum
  1. Dilek dedi ki:

    Bende ki Macar aşkı, sende ki Kore aşkı, ne olacak bu böyle, bilmem. : ) Neyse ki son anda bulmana sevindim. Umarım ileride ben de yaparım bir şeyler Macaristan’la ilgili. Sevgiler.

Bir Cevap Yazın

