TypeRacer – Çevirimiçi Hızlı Yazma

Yayınlandı: Şubat 24, 2013 / Donanım, Güney Kore, Korece, Teknoloji, Uzak Doğu, Yazılım

2011 yılında Güney Kore’ye yaptığım ziyaret öncesinde alınacaklar listemde “Korece karakterli bilgisayar klavyesi” yazıyordu. Hatta yanına zorunlu alınacaklardan olduğunu belirmek için bir adet yıldız bile koymuştum.

Ve Busan’da Samsung’un büyük bir mağazasından aşağıdaki basit ve işlevsel klavyeyi satın aldım.

Korece çalışırken; kağıt kalem… sürekli yazmaktan bıktım. Ama bir yere yazmadan da pratik yapmak pek verimli olmuyor. Ben de Korece karakterli klavyem ile bilgisayarda çalışırım dedim.

Ofis yazılımını açtım, klavye dilini yazmaya başladım ama bu sefer de çok yavaş olduğumu fark ettim. İnternette hızlı yazma programları aratıyordum ki; “TypeRacer” isimli web sayfasına rastladım.

2008 yılından bu yana hizmet veren TypeRacer isimli sitede, hızlı yazmanızı geliştirmek için bilindik yazarların kitaplarından paragraflar veriliyor. 3-4 kişi ile çevirimiçi yarışarak da olayı eğlenceli hale getirebiliyorsunuz.

Eğer yıllık 12 dolar ücretli olan paralı üyeliği seçerseniz; skorlarınızı kaybedebilir, resim,simge,hakkımda gibi profil kısımlarınızı doldurabilir ve diğer üyelerle irtibat kurabilirsiniz.

typ3

Vosvos yarışı hiç bu kadar eğitici olmamıştı… Unutmadan sadece Korece değil; Türkçe, İngilizce ve diğerleri de hizmetinizde…

yorum
  1. canp dedi ki:

    Oldukça eğlenceli gözüküyor, aynı zamanda yararlı :)

Bir Cevap Yazın

