Korece Karakterli Tepsi

Yayınlandı: Mart 2, 2013 / Güney Kore, Korece, Uzak Doğu

Merhabalar,

Bugün çarşıda gezerken A101’e de uğrayalım dedim. Belki biliyorsunuzdur; bir çok market zinciri  haftalık olarak bir takım ürünler getirterek satış yapıyor. Ve bunlar hesaplı ve ilginç ürünler de olabiliyor.

A101’de de bu hafta kap kacak ürünleri satılıyordu. İşe yarar bir ürün var mı diye bakarken, gözlerim bir anda bir tepsi grubuna traklandı.

20130302_185511

Tepsi üzerindeki motifin çoğunluğunu Korece karakterler oluşturmaktaydı.

Hemen başkası beğenmeden elime aldım reyondan. Sonrada mutlu bir şekilde kasada buldum kendimi.

Bence bitmeden siz de alın. Fiyatı 2,95 TL, boyutu 31×21 cm.

 

yorum
  1. Tuğba dedi ki:

    şaka gibiii :)

  2. Mermerbaki dedi ki:

    İnsanın karşısına nerden çıkacağı hiç belli olmuyor

  3. merdangedik dedi ki:

    Ama istiyorum ben bunu :( şansızım işte

Bir Cevap Yazın

