Yire Kore Restoranı

Yayınlandı: Mart 3, 2013 / Güney Kore, Korece, Uzak Doğu, Yemek

İyi akşamlar.

Kocaeli Alikahya’da olduğunu öğrendiğimiz Yire Restaurant’a gitmeye karar verdik. Günlerden pazar olduğu için yola çıkmadan bir aramak istedik. Ama internet üzerinden ne bir adres ne de bir telefon numarası bulabildik. Yine her şey evden çıkmakla başlar dedik…

20130303_175325

Nihayetinde vardık. İçeride iki Koreli bay bir de Türk bayan vardı. Önce yemek hizmeti için ustalar olmadığından geri çevrildik ama tam kontağı çevirirken geri çağırıldık ve en azından Ramen yiyebileceğimizi söylediler.

Ramenler pişe dursun, mezeler geldi. Kimchi, acısoslu kabak, patates, salatalık, soya soslu dana eti ve mayonezli elma.

Çopstickler ile kavga dönüş yemeğimizi yedikten sonra, oyalanmadan kaldık. Biz kalkmaya yakın Hyundai fabrikasında çalışan koreli çalışanlar gelmeye başladı.

20130303_170757

Anladığınız üzere menü bile göremedik. Ama fikir versin diye söylüyorum Ramen kişi başı 15 TL, kimchi ücretsiz. Afiyet olsun.

20130303_170704

yorum
  1. Tuğba dedi ki:

    Nerdeymiş ki burasııı geçen babamda izmite gitmiş iş için bana söylüyordu gördüm diye~ yakın mı acaba

  2. Mermerbaki dedi ki:

    Alikahya tarafında, Hyundai fabrikasının yakında (haklı olarak). Merkezden özel araç ile 10 dakikada sürmüştü.

  3. öznur sağlık dedi ki:

    Ben sayfanızı yeni farkettim ve bu yazıda çok çok sevindim. Kocaeli Üniversitesinde okuyorum ama Alikahya hakkında pek bir bilgim yok. Burda görünce farkettim böyle bir yer olduğunu. Tam olarak nerede olduğunu öğrenip deneyeceğim. Bilgi için teşekkürler.

  4. Merve dedi ki:

    Allah kahretsin sizi burada da mı köpek kedi eti sunuyorsunuz yoksa defolun gidin şehriimizden ahmaklar ! Bence sizi katledip türklere sunmalı lezzetli olmalısınız..

Bir Cevap Yazın

