Topik Sınavının Ardından

Yayınlandı: Nisan 21, 2013 / Korece

19 Nisan 2013 günü yani sınavdan bir gün önce bir arkadaşımdan sınav içeriği ile ilgili bilgi aldım ve yıkıldım. Nokta atışı çalışabileceğim yerler öğrendim ama çok geçti. Çünkü biraz istirahat edip sınav yeri Ankara’ya gecenin bir yarısı gitmek zorundaydım.

20130420_124721[1]

Sınava anlayacağınız üzere Ankara Dil, Tarih ve Coğrafya fakültesinde girdim. Sınavın kötü geçmesini bekliyordum ama kötüden biraz daha kötü geçti. Bilmediğim bazı kelime yapılar sınav kağında bir çok yerde karşıma çıktı. Kompozisyon konusunu anlayamadım bile.

Bir buçuk saat sonra bitiren kağıdını bitirip çıksın dediklerinde, başım biraz eğik çıktım sınav alanından. (en son lisede böyle bir sınava girdim galiba yaklaşık 7 sene önce).

Saat onbir buçuğa doğru fark ettim ki sınavın ikinci bölümü var; okuma ve dinleme. İnanın aklıma bile gelmedi. Başlamıştı çoktan. Gitsem tekrar sınava alırlarmıydı bilmem ama hiç istemedim ve gitmedim. Tecrübe kazanırdım iyi olurdu ama Korece seviyemin artması için bana motivasyon sağlayacak sınav seviyemin hala başlangıçta olduğunu gösterdi.

Bu fotoğraf ise 5 Nisan 2013 tarihli. Bakın sınav giriş belgemi alınca suratımda nasıl bir umut ifadesi var…

SAMSUNG

yorum
  1. p dedi ki:

    merhaba ben de topik sinavina girmek istiyorum acaba sinavda (yazili olan sinavda)tespitleriniz nelerdir?ben kendimi kosnet sitesinde denedim %68 yaptim.ama sinavi kolaydi.online kendimi deneyebilecegim topik sinavi var mi acaba?

    • Mermerbaki dedi ki:

      malesef ben görmedim, resmi sitesindeki geçmiş sınavlar faydalı oluyor. bana yazılı sınav zor geldi. en azından bir kere tecrübe edilmesinde fayda var

Bir Cevap Yazın

