Uzakdoğu Magnetlerim & Magnet Sevdası

Yayınlandı: Mart 27, 2014 / Gezi, Uzak Doğu

20130208_114718

Koleksiyonculuk güzeldir. Ama bir parça eksik olursa insanda şiddetli takıntı oluşabilir. Kendimden örnek vereyim. Gittiğim yurt içi/dışı gezilerinin ilklerinde magnet alma ihtiyacı duymamıştım. Hatta sinir oluyordum alanlara.

Bir vakit heves ettim bende. Ama o an obsesif düşünceler sardı etrafımı. Önceki gittiğim yerlerin magneti olamayacaktı elimde, sadece o andan sonraki gideceklerimin olacaktı.
Kabul edilemez bir durumdu bu :D yapbozun bir parçasının bile eksik kalması insanı rahatsız eder. Benim durumum da böyle olacaktı.

 

20130208_114726

20130208_114742

Eskileri karıştırmadan bir çözüm bulmak gerekti… yeni bir başlangıç yapıp biriktirmek… eşimle yeni tanışmıştık. onunla aldığımız karar ve hala topluyor olduğumuz magnetlerin ortak teması: Eşimle gezip dolaştığım yerlerin magnetlerinin koleksiyonu. Güzel fikirdi.

Buna bir de istisna ekledik. Tek olarak gittiğimiz ama çok beğendiğimiz yerlerin de magnetlerini koleksiyona eklebilmemiz. Yani ben Kore’ye tek gidicem ama magnetini buz dolabına koyamıyacağım. Olacak iş mi :D resim de gördükleriniz uzakdoğu gezimden topladıklarım.

Suşili olan Japonya’da yediğim (yemeyip yarım bıraktığım) suşi tabağının neredeyse aynısı. (Ordan sonra lokantanın hemen yanı başındaki Türk dönercisinde mideyi toplarladık, bulabilirsem resimleri de paylaşırım o suşi tabağına dair.)

Busan sahili gösteren magnet de bir diğeri. Busan akvaryumdan satın almıştım.

Kore Cumhuriyeti bayraklı olanı ise Busan’ın merkezindeki bir çin mahallesindeki hediyelik eşyacıdan almıştım.

Eşimle gezdiğim yerlere ait magnetler (ve istinalar) buzdolabında çok hoş duruyor.
Baktıkça, aldığım yerlerdeki beraber geçirdiğimiz güzel anları hatırlıyorum.

Gittiğimiz yerlere has magnet bulamadığımız yerlerde ne mi yaptık? İlk bulduğumuz hediyelikçiye gittik ve çerçeveli magnet alıp, içerine resim bastırıp koyduk :D
(İşi abartayım diyorsanız fotoğrafçılar direk magnet baskısı yapıyor bildiğim kadarıyla)

Sizlere de tavsiyem en az bir koleksiyonunuz olsun (size özel teması olan).

Bir Cevap Yazın

