Kore’yi Tanıyarak Korece Öğrenelim

Yayınlandı: Nisan 1, 2014 / Korece

image

Koleksiyonuma ekleyeceğim bir parça daha elime ulaştı. Gerçi iki tane bekliyorum ama diğer sipariş ettiğim ürün temin edilememiş ne yazık. Maksadım Korece öğrenmenin yanında Kore(ce)’ye ait basılı tüm kitapları kütüphanemde arşivlemek.

Kitabı ilk olarak havayolu yolculuğum sırasında inceleme fırsatım oldu. Uçakta okumak gerçekten güzel oluyor. İlk izlenim olarak; Kore’yi tanıtma kısmı, yüzde olarak Korece eğitimi kısmına göre daha yüksek diyebilirim (sipariş etmeden önce hayal ettiğime göre). Ama ihtiyaca binaen hazırlanmış sanki. Okunmadık/çalışılmadık sayfa bırakılacak gibi değil.

Kore’yi Tanıyarak Korece Öğrenelim isimli kitabı şiddetle temin etmenizi tavsiye ederim. Fiyatı yaklaşık 15 TL.

Fırsatım olduğunda sahip olduğum tüm Korece dil eğitim kitaplarını bir başlık altında sizlerle paylaşacağım.

yorum
  1. YeonYeon dedi ki:

    İçinden birkaç resim daha paylaşabilir misiniz, müsait olduğunuz bir zamanda acaba? :)

Bir Cevap Yazın

